Na deze webinar kunt u aan de slag met eHerkenning

Na deze webinar kunt u aan de slag met eHerkenning

Voor wie en wanneer wordt inloggen met eHerkenning verplicht? Welke stappen moet u nemen om eHerkenning te kunnen gebruiken? Dat en meer bespreken we tijdens de gratis webinar eHerkenning. We geven deze webinar meerdere keren. Meld u snel aan om zeker te zijn van een plek.

Aanmelden is niet meer mogelijk.

 

Dit bespreken we tijdens de webinar

  • Wat is eHerkenning?
  • eHerkenning bij het Kadaster
  • Starten met eHerkenning
  • Waar vindt u meer informatie?

Tijdens de webinar zitten onze experts klaar om vragen te beantwoorden via de live chat. 

Terugkijken wanneer het u uitkomt

Meldt u zich aan voor de webinar? Dan sturen wij u achteraf de opname. 

Meer informatie over eHerkenning

Per 1 juli is het verplicht voor (1e) beheerders van Mijn Kadaster en de gebruikers van een aantal diensten in Mijn Kadaster om in te loggen met eHerkenning op EH3-niveau. Ook voor diverse Kadaster webservices wordt dit verplicht. Met eHerkenning kunnen ondernemers en hun medewerkers veilig inloggen bij diverse overheidsdiensten. Meer informatie vindt u op de pagina eHerkenning.

Voordelen van eHerkenning

Tip: Michel Körnmann, product owner basisregistraties bij Rijkswaterstaat, vertelt over zijn ervaringen met eHerkenning. En hij deelt 3 handige tips voor het beheer.
Lees zijn tips in het interview.

Hebt u nog vragen?

Voor vragen over het Kadaster en eHerkenning neemt u contact op met uw relatiemanager of onze klantenservice. De medewerkers van de klantenservice zijn bereikbaar via telefoonnummer (088) 183 60 30 of via het contactformulier. Houd uw klantnummer bij de hand. Dan kunnen wij u sneller helpen.