Storingen en onderhoud

Een overzicht van alle storingen en gepland onderhoud bij het Kadaster.

Aanmelden voor RSS-feed

Gemelde Storingen

Datum en tijd
Omschrijving
Status

Door een storing worden e-mails met KLIC ontvangstbevestigingen en leveringen mogelijk vertraagd verzonden. Dit probleem doet zich mogelijk al sinds donderdagavond 25 november voor.

Bent u grondroerder?

KLIC-online is beschikbaar, maar de ontvangstbevestigingen en leveringen per mail worden mogelijk vertraagd verzonden.

Een calamiteitenmelding doen is mogelijk. Wij raden u aan de informatie op het scherm direct over te nemen of te printen.

Mogelijk is uw KLIC-levering al compleet. U kunt uw KLIC-levering ook downloaden in Mijn Kadaster, via de dienst KLIC Inzien status.

Onze excuses voor het ongemak.

Bij de transitie van rijksmonumenten naar de Basisregistratie Kadaster is een aantal rijksmonumenten dubbel ingeschreven in de openbare registers. Daardoor kan het voorkomen dat bij 1 rijksmonument 2 stukken met elk een afzonderlijk stukidentificatienummer zijn vermeld, terwijl de inhoud van dit stuk identiek is.

Het Kadaster werkt eraan om deze issues zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Gepland Onderhoud

Datum en tijd
Omschrijving
Status

Vrijdag 26 november tussen 19.00 uur en 21.00 uur voeren wij gepland onderhoud uit. Wij kunnen dan geen BAG Extracten leveren en BAG Digilevering biedt geen mutaties aan. Geplaatste BAG Extracten worden later geleverd. Digilevering-mutaties worden na het onderhoud alsnog geleverd.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij voeren onderhoud uit op vrijdagavond 26 november van 19.00 tot 21.00 uur.
Hierdoor worden ontvangstbevestigingen en leveringen tijdelijk niet verzonden.

KLIC-online is beschikbaar, maar u ontvangt de ontvangstbevestigingen en leveringen vertraagd.

U kunt wel een Calamiteitenmelding doen.
Wij raden u aan de informatie op het scherm direct over te nemen of te printen.

Excuses voor het ongemak.

Op 23 november vindt tussen 17.00 en 18.00 kort onderhoud plaats aan de systemen van de LV WOZ. Het onderhoud treft onze Productie-omgeving (PROD) en de Externe Test Omgeving (ETO). We verwachten geen verstoring van onze dienstverlening.

Individuele bevraging, BevragingsApp, RapportageApp, WOZ-waardeloket

Maakt u gebruik van Individuele bevraging, BevragingsApp, RapportageApp, WOZ-waardeloket? En kunt u deze tijdens het onderhoud toch niet gebruiken? Probeert u het dan opnieuw na 18.00 uur.

Massale bevraging of Mutatielevering voor Bronhouders

Maakt u gebruik van de webservice Massale bevraging of Mutatielevering voor Bronhouders? Dan zullen uw berichten na afloop van het onderhoud alsnog verwerkt worden.

Meer informatie

Hebt u vragen of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met de Klantenservice WOZ via 088-1834300 of het contactformulier.

Op zondag 21 november voeren wij van 11.00 uur tot 13.00 uur onderhoud uit. Tijdens dit onderhoud zijn alle BAG diensten tijdelijk niet beschikbaar. Dit geldt voor zowel de LVBAG als alle BAG producten: BAG API IB, BAG API HC, BAG Extract, BAG Digilevering en de BAG viewer.

Bronhouders raden wij aan om gedurende het onderhoud geen berichten aan te bieden aan de LVBAG.

Onze excuses voor het ongemak.

Van vrijdag 19 november 13.00 uur tot maandag 22 november 09.00 uur is het BRK-PB portaal niet beschikbaar voor het muteren of registreren van beperkingen. Het is wel mogelijk om uw beperkingen te raadplegen.

De onbeschikbaarheid is het gevolg van de transitie van de Rijksmonumenten naar de BRK-PB. 

Hebt u vragen? 

Stel uw vragen via het contactformulier of bel met 088 - 183 32 00.

Op 16 november wordt http:// verwijderd van de schema locatie in de header van het XML bestand van de Gemeente Woonplaats Relatie tabel.

De verwijzing was afwijkend ten opzichte van de XSD's. 

Hebt u vragen?

Neem dan contact op met de Klantenservice BAG via 088-183 34 00 of het contactformulier.

Contact

Hebt u een vraag over een storing of onderhoudsbericht? Neem contact op met onze klantenservice.

Stel uw vragen via onze algemene kanalen. U krijgt zo snel mogelijk antwoord, of u wordt doorverwezen naar een van onze gespecialiseerde klantenservices.