Terug naar vorige pagina

Storingen en onderhoud

Een overzicht van alle storingen en gepland onderhoud bij het Kadaster.

Aanmelden voor RSS-feed

Gemelde Storingen

Datum en tijd
Omschrijving
Status
Datum en tijd: 17-09-2024, 11:30 uur Status: Verholpen

Op dit moment krijgt u in sommige gevallen een foutmelding als u een brondocument opvraagt in het BRK-PB beheerportaal. We werken aan een oplossing. Via andere kanalen kan het brondocument wel worden opgevraagd. Bijvoorbeeld bij Kadaster Online.

Contact

Als er spoed is bij het inzien van een brondocument, kunt u als bevoegd gezag contact opnemen met de frontoffice Wkpb. Dit kan op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur op telefoonnummer 088 - 183 35 00. Of stel uw vraag via het contactformulier.
 

Datum en tijd: 16-09-2024, 21:00 uur Status: Verholpen

Door een storing ontvangt u KLIC ontvangstbevestigingen en leveringen tijdelijk vertraagd. 

Bent u grondroerder? 

KLIC-online is beschikbaar, maar u ontvangt de ontvangstbevestigingen en leveringen later dan u gewend bent. 

Calamiteitenmelding doen is mogelijk

U moet de informatie op het scherm direct overnemen of printen. 

Excuses voor het ongemak.

Datum en tijd: 06-09-2024, 09:30 uur Status: Verholpen

Door een storing is het op dit moment niet mogelijk om objectinformatie op te vragen in de BAG Viewer. Wij adviseren u het op een later moment nogmaals te proberen. Onze excuses voor het ongemak.

Gepland Onderhoud

Datum en tijd
Omschrijving
Status
Datum en tijd: 13-09-2024, 17:00 uur Status: Uitgevoerd

Op vrijdag 13 september van 17.00 tot 00.00 uur is het beheerportaal BRK-PB niet beschikbaar. We voeren dan onderhoudswerkzaamheden uit.

Onze excuses voor het ongemak.

Datum en tijd: 12-09-2024, 19:00 uur Status: Uitgevoerd

Op dinsdag 10 september, woensdag 11 september en donderdag 12 september zijn diverse diensten van het Kadaster vanaf 19.00 tot ongeveer 20.00 uur niet beschikbaar. We voeren dan onderhoud uit. Onze excuses voor het ongemak.

Het gaat om de volgende diensten:

  • Kadaster-on-line
  • BRK Bevragen
  • KIK-Inzage

Hebt u nog vragen?

Neem contact op met onze klantenservice via 088 - 183 53 00 (tijdens kantooruren) of stel uw vraag via het contactformulier.

Datum en tijd: 11-09-2024, 19:00 uur Status: Uitgevoerd

Op dinsdag 10 september, woensdag 11 september en donderdag 12 september zijn diverse diensten van het Kadaster vanaf 19.00 tot ongeveer 20.00 uur niet beschikbaar. We voeren dan onderhoud uit. Onze excuses voor het ongemak.

Het gaat om de volgende diensten:

  • Kadaster-on-line
  • BRK Bevragen
  • KIK-Inzage

Hebt u nog vragen?

Neem contact op met onze klantenservice via 088 - 183 53 00 (tijdens kantooruren) of stel uw vraag via het contactformulier.

Datum en tijd: 10-09-2024, 19:00 uur Status: Uitgevoerd

Op dinsdag 10 september, woensdag 11 september en donderdag 12 september zijn diverse diensten van het Kadaster vanaf 19.00 tot ongeveer 20.00 uur niet beschikbaar. We voeren dan onderhoud uit. Onze excuses voor het ongemak.

Het gaat om de volgende diensten:

  • Kadaster-on-line
  • BRK Bevragen
  • KIK-Inzage

Hebt u nog vragen?

Neem contact op met onze klantenservice via 088 - 183 53 00 (tijdens kantooruren) of stel uw vraag via het contactformulier.

Datum en tijd: 10-09-2024, 19:00 uur Status: Uitgevoerd

Door onderhoud is KLIC op dinsdag 10 september van 19.00 tot 21.00 uur niet beschikbaar.

Bent u grondroerder?

U kunt geen gebruik maken van:

  • KLIC-online
  • Webwinkel
  • de online KLIC-viewer

Een Calamiteitenmelding doen tijdens onderhoud? Bel dan 0800 00 80, optie 1.

Bent u netbeheerder?

U kunt geen:

  • berichten opvragen of aanbieden via de BMKL API. U krijgt een foutmelding 
  • netinformatie en documenten uploaden in de Centrale Voorziening 
  • gebruik maken van de Netbeheerder TestDienst (NTD) 

Na afloop van het onderhoud moet u het berichtenverkeer met de BMKL API hervatten.

Meer informatie

Voor meer informatie kijkt u op GitHub

Excuses voor het ongemak.

Contact

Hebt u een vraag over een storing of onderhoudsbericht? Neem contact op met onze klantenservice.

Stel uw vragen via onze algemene kanalen. U krijgt zo snel mogelijk antwoord. Kunnen we uw vraag niet direct beantwoorden? Dan verwijzen we u door naar een van onze gespecialiseerde klantenservices.