U ontvangt standaard een digitale factuur per e-mail. Hierdoor hebt u de factuur snel in huis. Bij de e-mail ontvangt u 2 documenten:

  • de factuur met factuurspecificatie in pdf-formaat
  • een txt-bestand om de factuur in Excel of uw financiële systeem in te lezen

Geen factuur bij bestelling webwinkel

U ontvangt geen factuur van ons bij bestellingen uit de webwinkel. Meer hierover leest u op de pagina webwinkel vraag en antwoord

Welke informatie vindt u op de digitale factuur?

Op de factuur ziet u de volgende informatie:

  • wie de bestelling heeft gedaan en welke producten in rekening zijn gebracht
  • in de specificatie de door u opgegeven referentie 

Digitale factuur met waarmerk

Onze digitale facturen zijn gewaarmerkt. Dat houdt in dat er een digitaal certificaat aan is toegevoegd. Dit certificaat bewijst dat de factuur afkomstig is van het Kadaster en dat er tijdens de verzending geen wijzigingen door externe factoren (virussen of hackers) zijn aangebracht. U kunt dit controleren door met Acrobat Reader ons waarmerk te bekijken in de eigenschappen van het document. Omdat de digitale factuur van het Kadaster gewaarmerkt is, accepteert de Belastingdienst deze manier van factureren.

Digitaal of liever per post?

U kunt de manier waarop u onze facturen ontvangt wijzigen. Dit doet u met een van de volgende formulieren:  

Vraag en antwoord

Hebt u een vraag waarop u het antwoord niet kon vinden? Neem dan contact op met de klantenservice op telefoonnummer 088 - 183 22 00. Onze medewerkers zijn u op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur graag van dienst. Of stel uw vraag direct via het contactformulier.