Terug naar vorige pagina

Aanmaken Mijn Kadaster account netbeheerder

Voor digitale uitwisseling kabel- en leidinginformatie

Beheert u een kabel- of leidingnetwerk? Dan moet u als netbeheerder digitaal kabel- en leidinginformatie uitwisselen met KLIC bij het Kadaster. Hiervoor moet u zich eerst aanmelden als netbeheerder in Mijn Kadaster.

Meld u aan voor Mijn Kadaster als netbeheerder

1. Vul het aanmeldformulier in

Aanmelden KLIC Mijn Kadaster

  • Na registratie krijgt de 1e beheerder de inloggegevens. Hiermee hebt u toegang tot de dienst 'KLIC beheren belang' en de netbeheerders testdienst (NTD) in Mijn Kadaster-KLIC. Ook kunt u als 1e beheerder andere gebruikers binnen uw organisatie toevoegen. U kunt de andere gebruikers dan rechten geven voor de netbeheerders diensten.

2. Aansluiten op KLIC

Voordat u als netbeheerder digitaal uw kabel- en leidinginformatie met het Kadaster kunt uitwisselen, moet u aansluiten op KLIC.

U vindt alle informatie hierover op de pagina Aansluiten netbeheerder.

Vraag en antwoord

Een abonnement op Mijn Kadaster en KLIC is gratis. Wilt u ook gebruikmaken van andere diensten, die wij via Mijn Kadaster aanbieden? Dan kan het zijn dat u daarvoor wel een betaald abonnement moet afsluiten. U vindt een overzicht van betaalde diensten via Mijn Kadaster op de pagina Aanmelden Mijn Kadaster.

Hebt u geen kabels of leidingen meer in beheer? Dan bent u volgens de WIBON geen netbeheerder meer. U moet zich dan uitschrijven als netbeheerder. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice KLIC op telefoonnummer 0800 - 00 80, optie 2 of via het contactformulier.

Praktische gebruikersinformatie vindt u op de:

Hebt u een vraag waarop u het antwoord niet kon vinden? Neem dan contact op met de klantenservice op telefoonnummer 0800 - 00 80, optie 2. Onze medewerkers zijn u op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur graag van dienst. Of stel uw vraag direct via het contactformulier.