Diverse diensten niet beschikbaar

Datum en tijd:

Status: Uitgevoerd

Op zaterdag 11 november zijn diverse diensten op verschillende tijden niet beschikbaar. We voeren dan groot onderhoud uit. In dit bericht leest u welke diensten op welke tijden niet beschikbaar zijn.

Mijn Kadaster en Kadaster websites

Tussen 8.00 en 11.00 uur:

Aanbieden van stukken (SYVAS)

  • Tussen 8.00 en 11.00 uur is het niet mogelijk om stukken aan te bieden via SYVAS.
  • Tussen 15.00 en 18.00 uur ontvangt u geen BVO of BVI. Deze worden na het onderhoud verstuurd.

Tijdens het onderhoud ontvangt u geen BVO of BVI. Deze worden na het onderhoud nog verstuurd.

LV BAG

Tussen 11.30 en 14.30 uur:

  • LV BAG
  • BAG API IB
  • BAG API HB
  • BAG Digilevering
  • BAG Viewer

Bronhouders raden wij aan tijdens deze periode geen berichten aan te bieden aan de LV BAG.

Tussen 8.00 en 11.00 uur en tussen 15.00 en 18.00 uur zijn vanwege de werkzaamheden aan Mijn Kadaster en GDS2 zijn de volgende diensten niet beschikbaar:
•    BAG bestellen
•    BAG bestanden

LV BGT

Tussen 8:00 en 18:00 uur kunt u wel mutaties aanleveren, maar deze worden tijdens het onderhoud niet geregistreerd. Na het onderhoud worden deze verwerkt.

BRK Levering

Tussen 15.00 en 18.00 uur is de afgifteservice (GDS2) even niet beschikbaar. Mocht u tijdens de werkzaamheden bestanden/mutaties vanaf GDS aan het downloaden zijn, dan wordt dit proces onderbroken. U bent zelf verantwoordelijk voor het opnieuw starten van mogelijk onderbroken downloadprocessen.

KLIC

Tussen 7.45 en 18.45 uur.

Bent u grondroerder, dan kunt u: 
•    geen gebruik maken van KLIC-online 
•    geen gebruik maken van de online KLIC-viewer 
 
Als u tijdens deze periode een Calamiteitenmelding moet doen, dan kan dit telefonisch via 0800-0080, optie 1.  
 
Bent u netbeheerder, dan kunt u: 
•    geen berichten opvragen of aanbieden via de BMKL API. U krijgt een foutmelding 
•    geen netinformatie en documenten uploaden in de Centrale Voorziening 
•    geen gebruik maken van de Netbeheerder TestDienst (NTD)
 
Na afloop van het onderhoud moet u het berichtenverkeer met de BMKL API hervatten.

LV-WOZ en LV-WOZ ETO

Tussen 8.00 en 18.00 uur zijn alle LV-WOZ diensten niet beschikbaar.

•    Mutatieverwerking LV-WOZ en Massale bevragingen
Het insturen van berichten is niet mogelijk. Volgens het ebMS-protocol worden deze na het onderhoud verwerkt zodra zij opnieuw aangeboden worden met een retry. Hiervoor hoeft u niets te doen. Afgeronde Massale bevragingen kunt u niet downloaden tijdens het onderhoud.
•    Digilevering
De berichtenstroom van Digilevering wordt stilgezet tijdens het onderhoud. Uw berichten worden na afloop verzonden. 
•    BevraginsApp, RapportageApp, WOZ Beheer, WOZ Terugmeldingen, Individuele bevraging, Mijn Overheid en WOZ API huidige bevragingen
Deze diensten zijn helemaal niet beschikbaar tijdens het onderhoud.

Onze excuses voor het ongemak.