Diverse diensten niet beschikbaar op 17 juni door groot onderhoud

Datum en tijd:

Status: Uitgevoerd

Op zaterdag 17 juni zijn diverse diensten op verschillende tijden niet beschikbaar. We voeren dan groot onderhoud uit. In dit bericht leest u welke diensten op welke tijden niet beschikbaar zijn.

Mijn Kadaster en Kadaster websites

Van 8.00 uur tot 11.00 uur:

  • Mijn Kadaster en alle achterliggende diensten
  • Diverse websites van het Kadaster waaronder www.kadaster.nl en www.pdok.nl

Van 15.00 uur tot 18.00 uur:

  • Agris
  • Datalevering
  • Kwaliteitsdashboarden in Mijn Kadaster
  • Kadata Internet
  • Kadaster-on-line

Aanbieden van stukken (SYVAS)

  • Van 8.00 uur tot 11.00 uur is het niet mogelijk om stukken aan te bieden via SYVAS.
  • Van 15.00 uur tot 18.00 uur: vertraging in de mededelingen zoals een Bericht van Ontvangst (BVO) en Bericht van Inschrijving (BVI).

BAG-LV

Van 11.30 uur tot 14.30 uur:

  • LV-BAG
  • BAG API IB
  • BAG API HB
  • BAG bestellen
  • BAG bestanden
  • BAG Digilevering
  • BAG viewer

Bronhouders raden wij aan gedurende deze periode geen berichten aan te bieden aan de LV-BAG.

BGT-LV

Van 8:00 uur tot 18:00 uur:

  • U kunt wel mutaties aanleveren, maar deze worden tijdens het onderhoud niet geregistreerd. Na het onderhoud worden deze verwerkt. 

Van 11:30 uur tot 14:30 uur:

  • De LV-BGT Controle is niet beschikbaar.

BRK Levering

Van 15.00 uur tot 18.00 uur: 

  • De afgifteservice (GDS2) is enige tijd niet beschikbaar. Mocht u tijdens de werkzaamheden bestanden/mutaties vanaf GDS aan het downloaden zijn, dan wordt dit proces onderbroken. U bent zelf verantwoordelijk voor het opnieuw starten van eventuele onderbroken downloadprocessen.

KIK-Inzage, BRK Bevragen en ESD-HDN

Van 8.00 uur tot 11.00 uur en van 15.00 uur tot 18.00 uur

KLIC

Van 7.45 uur tot 18.30 uur

Bent u grondroerder, dan kunt u: 

  • geen gebruikmaken van KLIC-online
  • geen gebruik maken van de online KLIC-viewer, alleen telefonisch een Calamiteitenmelding via 0800-0080, optie 1

Bent u netbeheerder, dan kunt u:

  • geen berichten opvragen of aanbieden via de BMKL API. U krijgt een foutmelding
  • geen netinformatie en documenten uploaden in de Centrale Voorziening
  • geen gebruik maken van de Netbeheerder TestDienst (NTD)

Na afloop van het onderhoud moet u het berichtenverkeer met de BMKL API hervatten.

LV-WOZ en LV-WOZ ETO

Van 8.00 uur tot 18.00 uur:

Alle LV-WOZ diensten zijn onbeschikbaar.

  • Mutatieverwerking LV-WOZ en Massale bevragingen: Uw berichten worden volgens het ebMS-protocol na het onderhoud verwerkt zodra zij opnieuw aangeboden worden met een retry. Hiervoor hoeft u niets te doen. Afgeronde Massale bevragingen kunt u niet downloaden.
  • Digilevering: De berichtenstroom van Digilevering wordt stilgezet tijdens het onderhoud, uw berichten worden na afloop alsnog verzonden. 
  • BevraginsApp, RapportageApp, WOZ Beheer, WOZ Terugmeldingen, Individuele bevraging, Mijn Overheid en WOZ API huidige bevragingen. Deze diensten zijn volledig onbeschikbaar gedurende het onderhoud.