Datum en tijd:
Status: Uitgevoerd
Op dinsdag 19 augustus zijn tussen 18.00 en 23.30 uur diverse diensten niet beschikbaar. We voeren dan onderhoud uit. In dit bericht leest u welke diensten op welke tijden niet beschikbaar zijn.
Webwinkel
De webwinkel is tijdens het onderhoud niet beschikbaar. U kunt geen producten bestellen of ontvangen.
BRK-Levering
De afgifteservice (GDS2) is tijdens het onderhoud tussen 19.00 en 23.00 uur niet beschikbaar.
Mocht u tijdens de werkzaamheden bestanden/mutaties vanaf de GDS aan het downloaden zijn, dan wordt dit proces onderbroken. U bent zelf verantwoordelijk voor het opnieuw starten van eventuele onderbroken downloadprocessen.
LV-BAG
Tijdens het onderhoud kunt u tussen 19.00 en 23.00 uur geen BAG Extracten in Mijn Kadaster downloaden. Bent u bronhouder? Dan kunt u tijdens het onderhoud ook eventuele bijlagen bij een terugmelding niet bekijken en niet uploaden. Terugmelders kunnen geen bijlage met hun terugmelding versturen.
LV-BGT
Tijdens het onderhoud is de LV-BGT niet beschikbaar. U kunt leveringen via Automatisch berichtenverkeer of handmatig via het BRAVO-portaal blijven aanbieden. De leveringen komen in een wachtrij te staan. Na het onderhoud verwerken wij de leveringen.
Kadaster-on-line en KIK-inzage
Tijdens het onderhoud tussen 19.00 en 23.00 uur zijn brondocumenten niet - of beperkt beschikbaar in Kadaster-on-line en KIK-Inzage.
KLIC
Tijdens het onderhoud is KLIC vanaf 18.45 tot 23.30 uur niet beschikbaar.
Bent u grondroerder?
U kunt geen gebruik maken van:
- KLIC-online
- de online KLIC-viewer
- de Externe Testomgeving (ETO)
Een Calamiteitenmelding doen tijdens onderhoud? Bel dan 0800-0080, optie 1.
Bent u netbeheerder?
U kunt geen:
- berichten opvragen of aanbieden via de BMKL-API. U krijgt een foutmelding.
- netinformatie en documenten uploaden in de Centrale Voorziening
- gebruik maken van de Externe Testomgeving (ETO)
Na afloop van het onderhoud moet u het berichtenverkeer met de BMKL-API hervatten.
LV-WOZ
Dit onderhoud raakt zowel de Externe testomgeving (ETO) als de Productieomgeving (PROD) van de LV-WOZ. Tijdens het onderhoud is het niet mogelijk om tussen 19.00 en 23.00 uur antwoordbestanden van de dienst Massale bevraging te downloaden via de downloadlink.
Hebt u recent een massaal vraagbericht ingestuurd? Dan kan dit impact hebben op de levertijd. Deze kan hierdoor langer zijn dan u verwacht.