Diverse diensten niet beschikbaar

Datum en tijd:

Status: Uitgevoerd

Op vrijdag 25 juli zijn tussen 18.00 en 22.00 uur diverse diensten niet beschikbaar. We voeren dan onderhoud uit. In dit bericht leest u welke diensten op welke tijden niet beschikbaar zijn. Let op: de dienst LV-WOZ voert aanvullend onderhoud uit. Dit onderhoud start om 17.00 uur.

Webwinkel

De webwinkel is tijdens het onderhoud niet beschikbaar.

Aanbieden van stukken (SYVAS)

Het is niet mogelijk om met SYVAS elektronische stukken aan te bieden via Mijn Kadaster tijdens het onderhoud.

Archiefviewer en Erfdienstbaarhedenviewer

De Archiefviewer en Erfdienstbaarhedenviewer zijn tijdens het onderhoud niet beschikbaar.

BRK Notificaties

Abonnementen worden tijdens het onderhoud niet verzonden. Wij adviseren u om na 22.00 uur abonnementen af te sluiten.

LV BAG

U kunt tijdens het onderhoud geen gebruik maken van:

  • BAG Extracten bestellen en downloaden
  • BAG Digilevering
  • BAG Kernvoorziening

Wij adviseren om tijdens het onderhoud geen mutaties naar de LV BAG te sturen. 

KLIC

Bent u grondroerder? 

U kunt tijdens het onderhoud geen gebruik maken van:

  • KLIC-online 
  • de online KLIC-viewer 
  • de Externe Testomgeving (ETO) 

Een Calamiteitenmelding doen tijdens onderhoud? Bel dan 0800-0080, optie 1.  

Bent u netbeheerder? 

U kunt geen:  

  • berichten opvragen of aanbieden via de BMKL-API. 
  • netinformatie en documenten uploaden in de Centrale Voorziening 
  • gebruik maken van de ETO 

Na afloop van het onderhoud moet u het berichtenverkeer met de BMKL API hervatten.

LV-WOZ en LV-WOZ ETO

De LV-WOZ Externe Test- en Productie-omgeving en al onze producten zijn tijdens het onderhoud tussen 17.00 en 20.30 uur niet of verminderd beschikbaar. 

In- en uitgaand berichtenverkeer.

Het is voor de diensten Mutatielevering Bronhouders en Massale bevraging niet mogelijk om berichten in te sturen. Ingestuurde berichten worden afgewezen tijdens het onderhoud. Door gebruik van het ebMS-protocol zal het zendende systeem uw bericht wel opnieuw bij ons aanbieden. Hier hoeft u niets voor te doen. Al het uitgaande berichtenverkeer wordt in de wachtrij gezet tot het einde van het onderhoud. Dit betreft onder andere:

  • Digilevering berichten
  • Foutmeldingen
  • Antwoorden op Massale bevragingen

Onderbreken van diensten.

Wanneer het onderhoud start wordt de productie van antwoordberichten voor Massale bevraging afgebroken. Wij herstarten deze na afloop van het onderhoud. U kunt uw levering hierdoor later ontvangen. Pas na afloop van het onderhoud is het mogelijk om de antwoorden te downloaden. Rapportages uit de RapportageApp die niet zijn afgerond voor de start van het onderhoud moet u na het onderhoud opnieuw aanvragen, deze worden niet herstart.