Webwinkel vraag en antwoord

Vragen en antwoorden over het bestellen van producten in de webwinkel. U kunt hier onder andere terecht als u een besteld product niet hebt ontvangen.

Soms horen er meerdere kadastrale objecten bij één adres. Denk bijvoorbeeld aan een later aangekocht stukje tuin dat als apart object bij het Kadaster geregistreerd staat. In dat geval worden alle objecten bij dat adres getoond. Klik op de kadastrale aanduiding die bij het perceel hoort dat u zoekt. Weet u niet welke kadastrale aanduiding u moet kiezen? Zoek het betreffende adres dan op via onze PDOK viewer. Onder 'Kadastrale kaart' vindt u de gegevens die u zoekt.

Naar PDOK-viewer

Als na het invullen van de zoekbalk de melding 'Vul geldig adres in' verschijnt, is het adres bij ons niet bekend. Bel met de klantenservice. Dit kan op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 op telefoonnummer 088-183 22 00.  Of stel uw vraag via het contactformulier

Mogelijk is het product niet beschikbaar voor de locatie die u geselecteerd hebt. Onze medewerkers kijken graag of ze u een alternatief kunnen bieden. Bel met de klantenservice. Dit kan op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur op telefoonnummer 088-183 22 00. Of stel uw vraag via het contactformulier

Bel met onze klantenservice. Dit kan op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur op telefoonnummer  088-183 22 00. Of stel uw vraag via het contactformulier. In beide gevallen vragen we naar uw bestelnummer. Dit nummer vindt u in de onderwerpregel van de bevestigingsmail en op uw bankafschrift.

Bel met de klantenservice. Dit kan op werkdagen tussen 9.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 088 - 183 22 00. Of stel uw vraag via het contactformulier.