Storingen en onderhoud

Een overzicht van alle storingen en gepland onderhoud bij het Kadaster.

Aanmelden voor RSS-feed

Gemelde Storingen

Update - 17-11-2020, 7.00 uur

De storing rond Splits is verholpen. Als u percelen splitst in de applicatie, worden deze nu weer direct verwerkt. De Splits-orders van gisteren zijn inmiddels verwerkt.

Op dit moment is er een storing bij de verwerking van de Splits opdrachten. U kunt nog wel posten aanbieden voor verwerking, maar de verwerking wordt niet uitgevoerd. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Meer weten?

Wij houden u op de hoogte van de ontwikkelingen deze pagina. Hebt u vragen of wilt u meer informatie over de wijzigingen? Neem dan contact op met de klantenservice via 088-183 35 00 of het contactformulier.

Gepland Onderhoud

Op 16 november is er rond 12.00 uur enkele minuten een onderbreking in het berichtenverkeer.

Vervangen certificaat

Het Kadaster vervangt dan zijn certificaat onder de root Staat der Nederlanden Root CA - G3 voor een certificaat onder de root Staat der Nederlanden Private Root CA-G1. Wij adviseren bronhouders om op 16 november tussen 12.00 uur en 13.00 uur geen mutatieberichten aan de LVBAG aan te bieden.

Lees meer in het nieuwsbericht

Op 16 november is er rond 12.00 uur enkele minuten een onderbreking in het berichtenverkeer.

Vervangen certificaat

Wij vervangen dan ons certificaat onder de root Staat der Nederlanden Root CA - G3 vervangen voor een certificaat onder de root Staat der Nederlanden Private Root CA-G1. Het gaat hierbij om de machine-to-machine diensten Mutatieverwerking bronhouders Individuele bevraging en Massale bevraging.

Wat betekent dit voor u?

Berichten voor Mutatieverwerking en Massale bevraging zullen in de automatische retry van EbMS opnieuw aangeboden worden. Berichten voor Individuele bevraging zult u zelf na het onderhoud opnieuw aan moeten bieden. Dit geldt ook voor web-raadplegingen in de BevragingApp.

Lees meer in het nieuwsbericht.

Op zaterdag 14 november van 08.00 uur tot 14.00 uur zijn Mijn Kadaster en onderliggende diensten mogelijk niet of beperkt beschikbaar. We voeren dan onderhoud uit.

KLIC Calamiteitenmelding

Als u tijdens deze periode een KLIC Calamiteitenmelding moet doen, dan kan dit telefonisch via 0800 - 00 80, optie 1.

BAG

Voor bronhouders zijn gedurende deze periode het BAG kwaliteitsdashboard en de terugmeld applicatie niet beschikbaar.

Onze excuses voor het ongemak.

Op dinsdag 10 november van 10.00 tot 12.00 voeren wij onderhoud uit aan de Productieomgeving (PROD) van de LV WOZ. Onze diensten op de PROD zijn tijdens dit onderhoud niet beschikbaar.

Wat betekent dit voor u?

  • Biedt u berichten aan voor de diensten Mutatieverwerking en Massale bevraging? Dan worden deze tijdens het onderhoud niet in behandeling genomen. Dankzij de ebMS-verbinding worden deze berichten nogmaals aangeboden bij ons. Na afloop van het onderhoud nemen wij de berichten alsnog in behandeling. U hoeft hiervoor geen actie te ondernemen.
  • Individuele bevraging, de BevragingApp en RapportageApp zijn niet beschikbaar. Dien bevragingen en aanvragen na het onderhoud opnieuw in. Onze excuses voor het ongemak.

Meer informatie

Hebt u vragen of wilt u meer informatie over de wijzigingen? Neem dan contact op met de Klantenservice WOZ via 088-1834300 of het contactformulier.

Contact

Hebt u een vraag over een storing of onderhoudsbericht? Neem contact op met onze klantenservice.