Het is niet meer mogelijk uw gegevens in te vullen. 

Is uw account geblokkeerd en wilt u weer toegang tot Kadaster-on-line? Dan moet u zich opnieuw aanmelden via de normale procedure. Lees meer op de pagina Aanmelden Kadaster-on-line.

Vraag en antwoord

We willen zeker weten dat u dit account met abonnement op Kadaster-on-line hebt aangevraagd. 

De controle op accounts voor Kadaster-on-line was voor augustus niet helemaal volledig. Het was mogelijk om met misbruik van een Kamer van Koophandel-nummer een betaald account te krijgen voor Kadaster-on-line. Daarom hebben we onze aanmeldprocedure aangescherpt. Dit vergroot de veiligheid van het gebruik van Kadaster-on-line. 

We controleren zo snel mogelijk de accounts van alle klanten. We beginnen met de klanten die in 2023 een abonnement hebben afgesloten.

Als u uw klantnummer en unieke code niet op tijd hebt ingevuld, konden wij niet controleren of u ook echt de persoon bent die het Kadaster-on-line account heeft aangevraagd.

Bel met de klantenservice. Dit kan op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur op telefoonnummer 088 - 183 47 00. Of stel uw vraag via het contactformulier.