Inschrijvingsberichten papieren stukken voortaan per mail

Biedt u een stuk op papier (analoog) aan bij het Kadaster? Vanaf 19 mei ontvangt u de inschrijvingsberichten per e-mail. Wij sturen dan geen berichten meer per fax.

E-mail zorgt voor minder uitval

We merken dat de faxberichten vaak niet goed aankomen. Daarnaast geven we graag gehoor aan de klantwens om berichten per e-mail te ontvangen. Dat past bovendien beter bij deze tijd.

Om welke inschrijvingsberichten gaat het?

  • BVO (Bewijs van Ontvangst)
  • ANI (Attendering op Niet Inschrijving)
  • VTV (Verzoek Tot Verbetering)
  • BINV (Bericht van Intrekking VTV)
  • BVW (Bericht Van Weigering)
  • AGB (Administratieve Grens Bericht)
  • BVO VTID (Bewijs Van Ontvangst van Verzoek Tot Intrekking van een Depotstuk)
  • BVD (Bericht Van in Depotname)

Meer informatie

Hebt u een vraag hierover? Neem dan contact op met de klantenservice Inschrijving en Registratie op telefoonnummer088 - 183 35 00. Onze medewerkers zijn u op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur graag van dienst. Of stel uw vraag direct via het contactformulier.