Webwinkel vraag en antwoord

Welk object moet ik kiezen?

Soms horen er meerdere kadastrale objecten bij één adres. Denk bijvoorbeeld aan een later aangekocht stukje tuin dat als apart object bij het Kadaster geregistreerd staat. In dat geval worden alle objecten bij dat adres getoond. Klik op de kadastrale aanduiding die bij het perceel hoort dat u zoekt. Weet u niet welke kadastrale aanduiding u moet kiezen? Zoek het betreffende adres dan op via onze PDOK viewer. Onder 'Kadastrale kaart' vindt u de gegevens die u zoekt.

Geen geldig adres gevonden, wat moet ik doen?

Als na het invullen van de zoekbalk de melding 'Vul geldig adres in' verschijnt, is het adres bij ons niet bekend. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen u graag.  

Het product dat ik wil bestellen, is niet beschikbaar. Ook niet op een later tijdstip. Wat kan ik doen?

Mogelijk is het product niet beschikbaar voor de locatie die u geselecteerd hebt. Neem contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers kijken graag of ze u een alternatief kunnen bieden.

Het product voldoet niet aan mijn verwachtingen. Kan ik ruilen of retourneren?

Nee, ruilen of retourneren van de producten is niet mogelijk. Omdat de producten van het Kadaster u informatie verstrekken, is terugzenden niet mogelijk. Dit volgt uit de Europese richtlijn ‘Koop op afstand’ en artikel 7:46d van het Burgerlijk Wetboek.

Ik heb een product niet ontvangen, wat moet ik doen?

Neem contact op met onze klantenservice. Medewerkers van de klantenservice vragen naar uw bestelnummer. Dit nummer kunt u vinden in de onderwerpregel van de bevestigingsmail en op uw bankafschrift.  

Waarom ontvang ik geen factuur?

Het Kadaster factureert niet bij bestellingen via de webwinkel. Facturatie van producten of diensten vindt alleen plaats buiten de webwinkel om. Wij berekenen in onze producten geen btw. Mede hierdoor zijn we volgens de wet niet verplicht om een facturatie te verzenden.