Fout in een registratie melden

Een melding via het Klachten en bezwaren formulier is praktischer dan een schriftelijke melding.
Fout in een registratie melden

Onze registratie bevat persoonsgegevens en gegevens over onroerend goed zoals perceelnummers, meetgegevens en grenzen. Als u denkt dat de registratie informatie bevat die niet overeenkomt met een notariƫle akte, gebruikt u dan bij voorkeur het Klachten en bezwaren formulier om een 'Verzoek tot herstel' in te dienen.

Meldingen die bij ons binnenkomen via het formulier kunnen wij beter en sneller afhandelen en u krijgt dan ook sneller reactie dan bij schriftelijke meldingen. 

Het Klachten en bezwaren formulier is makkelijk te gebruiken

  • In het formulier voor klachten- en bezwaren vindt u de keuze 'Verzoek tot herstel van de basisregistratie kadaster' nadat u voor 'zakelijk' hebt gekozen.
  • Dient u vaker een verzoek tot herstel in? Plaats dan onderaan een vinkje om uw gegevens te bewaren. Deze gegevens zijn dan de volgende keer dat u het formulier gebruikt, vooraf ingevuld.
  • Het formulier is ook geschikt voor het indienen van klachten, bijvoorbeeld over een factuur of misschien over het gedrag van een medewerker.

Bezwaar indienen zakelijk kan alleen schriftelijk

Zakelijke klanten kunnen helaas alleen schriftelijk een bezwaarschrift indienen omdat bij het maken van bezwaar, inloggen met DigiD nodig is en DigiD is alleen voor personen. Voor zakelijk gebruik is e-herkenning geschikt, dat is helaas nog niet beschikbaar.

Meer over 'Klachten en bezwaren'

Naar het Klachten- en Bezwarenformulier